مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 06:232014-10-25فرهنگي

بلاهایی که بازسازی قبلی بر سر «تئاتر شهر» آورد


ملکه زیبای چهارراه ولیعصر این روزها غمگین است، ملکه ای که روزهای خزانی اش را با تردید و نگرانی می گذارند و چشم انتظار آینده ای است که نمی داند رنگ زمستان خواهد داشت یا اینکه نسیمی از بهار با خود می آورد.

- تئاتر شهر حالش خوش نیست.

این را سال هاست که می دانیم و به غم بی صدای آن خو گرفته ایم.

ملکه زیبای چهار راه ولی عصر اما، ساکت و صبور، سختی ها را تاب آورده است.

حالا باز هم سکوت تئاتر شهر را بیل و کلنگ شکسته است، تعمیرات دیگری در راه است و چشمان نگران صدها هنرمند تئاتر و البته تماشاگرانی که خاطرات خوشی از این بنا دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر ایسنا، در شرایط عادی، خبر تعمیرات و ترمیم تئاترشهر نباید نگران کننده باشد، باید موجی از امید ایجاد کند و نوید روزهای بهتر را بدهد اما چرا هر بار نام تعمیرات به میان می آید، لرزه بر تن هنرمندان و دوستداران تئاتر، می افتد که این بار چه خواهد شد؟! اگر تا قبل از سال 86 تماشاگر تئاتر بوده اید، پاسخ برایتان بسیار روشن است، فاجعه ای که آن سال با نام بازسازی بر سر تئاتر شهر هوار شد، باعث شد تا هر بار نام تعمیر و ترمیم به میان آید، جامعه تئاتری وحشت زده منتظر فاجعه ای تازه باشد.

محمد بهرامی مدیر روابط عمومی پیشین این مجموعه که سال ها در آن حضور داشته، با صبر و حوصله به ما گفت که تئاتر شهر قبل از سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاهایی که بازسازی قبلی بر سر «تئاتر شهر» آورد

بلاهایی که بازسازی قبلی بر سر «تئاتر شهر» آورد