مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 06:032014-10-25سياسي

تونسی ها فردا پای صندوق های رای می روند/ رای گیری در خارج از کشور ادامه دارد


در حالی که تونسی ها فردا (یکشنبه) برای انتخاب پارلمان جدید به پای صندوق های رای می روند، تبلیغات انتخاباتی در این کشور امروز (شنبه) وارد مرحله سکوت انتخاباتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه الجزیره، روند انتخابات پارلمانی تونس برای تونسی های مقیم خارج از این کشور روز جمعه نیز ادامه پیدا کرد، در حالی که قرار است به انتخاب پارلمان جدید و پایان مرحله انتقالی در این کشور منجر شود.

در فرانسه که در برگیرنده بیشترین تونسی های مقیم خارج است آنها روز جمعه به پای صندوق های رای رفتند.

تعداد تونسی های مقیم فرانسه بالغ بر 80 هزار تن است و آنها 10 نماینده از بین 18 کرسی اختصاص یافته به تونسی های مهاجر را انتخاب خواهند کرد.

مشارکت تونسی های مقیم خارج در انتخابات پارلمانی تا روز دوشنبه ادامه خواهد یافت، در حالی که تونسی های داخل این کشور از فردا به پای صندوق های رای خواهند رفت.

در کویت نیز از ساعات اولیه صبح امروز تونسی های مقیم این کشور به پای صندوق های رای رفتند تعداد ثبت نام کنندگان در لیست انتخابات در کویت 2014 تن از مجموع 4000 تونسی مقیم این کشور است.

در مراکش نیز اقلیت های تونسی در انتخابات پارلمانی شرکت کردند و تعداد رای دهندگان تونسی در این کشور حدود 1400 تن برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونسی ها فردا پای صندوق های رای می روند/ رای گیری در خارج از کشور ادامه دارد

تونسی ها فردا پای صندوق های رای می روند/ رای گیری در خارج از کشور ادامه دارد