مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 05:582014-10-25اقتصادي

از قطب تولید خاک نسوز خاورمیانه چه خبر؟


معدن خاک نسوز استقلال آباده که بزرگترین معدن خاک نسوز ایران و خاورمیانه است، بیش از 300 میلیون تن ذخیره قطعی دارد و پیش بینی می شود این معدن تا بیش از 250 سال آینده قابل بهره برداری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میزان تولید خاک نسوز در شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده که بهره بردار بزرگ معدن خاک نسوز کشور است در سال گذشته بالغ بر دو میلیون تن بود.

شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده در سال 1379 با هدف تهیه و تولید انواع خاک نسوز مورد نیاز صنایع مصرف کننده این خاک تاسیس شد.

به منظور گسترش و توسعه فعالیت، شرکت در سال 1380 کارخانه تولید مقره و سرامیک های صنعتی آباده و در سال 1385 کارخانه چینی بهداشتی آباده را در شهرک صنعتی احداث کرد و در سال 1383 معدن خاک نسوز استقلال دو را خریداری و بهره برداری کرد.

همچنین در سال 1386 به منظور حفظ، تداوم و استمرار تولید محصولات باکیفیت مطابق با استانداردهای بین المللی مورد تقاضای مصرف کنندگان داخلی و خارجی مطالعات فوق تخصصی روی فرآیندهای فرآوری و آهن زدایی از خاک نسوز را انجام داد و در سال 1386 عملیات احداث واحد فرآوری خاک نسوز در معدن استقلال را آغاز شد و مراحل تکمیل آن در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قطب تولید خاک نسوز خاورمیانه چه خبر؟

از قطب تولید خاک نسوز خاورمیانه چه خبر؟