مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 05:482014-10-25دانش

ادامه ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از ادامه ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبرگفت: سایت معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.

azmoon.

org برای ثبت نام بهمن ماه رشته های کاردانی پیوسته، ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باز است و داوطلبان می توانند با مراجعه به آن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی این اقدام را در راستای ایجاد تسهیلات برای داوطلبان عنوان کرد و گفت: برای آنکه متقاضیان به تحصیل در این مقاطع بتوانند با فراغ بال و آسایش و بدون هیچ عجله و شتابی انتخاب رشته کنند، معاونت سنجش و پذیرش برآن شد که این سایت تا نیمسال دوم برای ثبت نام باز بماند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: هر داوطلب مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می تواند با مراجعه به سایت، ده رشته/محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

وی در مورد زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفت: نتایج این مرحله در دی ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در بهمن ماه در واحدهای پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون

ادامه ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون