مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 00:082014-10-24ورزشي

شرایط بدنی خوبی دارم روح الله عرب: نیم فصل دوم به لیگ برمی گردم


بازیکن مازندرانی لیگ برتری فوتبال کشورمان گفت: نیم فصل دوم برای ادامه لیگ به جمع بازیکنان بر می گردم.

- " در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر به خاطر مصدومیت حاضر نیستم در لیگ برتر بازی کنم، اما تمام سعی و تلاشم حضور با قدرت در لیگ است.

وی با اشاره به آمادگی خوب بدنی اش پس از مصدومیت گفت: پس از اینکه سال گذشته در ترکیب ذوب آهن اصفهان از ناحیه زانو مصدوم شدم وضعیت عمومی و بدنی ام با انجام تمرینات سبک رو به بهبودی است.

بازیکن لیگ برتر فوتبال مازندران با اشاره به اینکه در شهرش تمرینات خوبی زیر مربیان باتجربه سپری می کند، تصریح کرد: بهمن ماه 92 در جریان بازی های لیگ برتری در ذوب آهن مصدوم شدم و با گذشت 10 ماه در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

عرب از پیشنهاد چند تیم لیگ برتری برای ادامه لیگ خبر داد و افزود: برای نیم فصل دوم از چند تیم مطرح لیگ برتری و حتی چند تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد خوبی دارم.

وی با اشاره به فیزیوتراپی و آب درمانی ناحیه مصدومیتش گفت: تمرینات خوب و فشرده ای پس از بهبودی نسبی انجام می دهم تا آمادگی بدنی ام همچون گذشته حفظ شود.

عرب با اشاره به فسخ قراردادش با تیم ذوب آهن اصفهان اذعان داشت: یکی از آرزوهای بزرگ فوتبال من حضور در تیم های خوب فوتبال مازندران مثل نساجی و یا صنعت ساری است که بتوانم خدمتی برای فوتبال استان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بدنی خوبی دارم روح الله عرب: نیم فصل دوم به لیگ برمی گردم

شرایط بدنی خوبی دارم روح الله عرب: نیم فصل دوم به لیگ برمی گردم