مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 21:282014-10-24فرهنگي

نشریات زرد مادر «رشید» را به سی سی یو کشاندند


که خود نیز از نشریات زرد آسیب دیده است، می گوید: باید با این نشریات قانونی برخورد شود؛ چراکه ممکن است یک خبر دروغ اتفاقات ناگواری را در خانواده های هنرمندان رقم بزند.

- قدرت الله ایزدی - بازیگر نقش رشیدخان - که خود نیز از نشریات زرد آسیب دیده است، می گوید: باید با این نشریات قانونی برخورد شود؛ چراکه ممکن است یک خبر دروغ اتفاقات ناگواری را در خانواده های هنرمندان رقم بزند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا به انتشار خبر کذب درگذشتش در برخی رسانه ها اشاره کرد و گفت: وقتی مادرم شنید رشید فوت کرده، به مرز سکته رفت و تا چند روز در سی سی یو بستری بود.

آقا رشید حالا حالاها زنده است او در عین حال با زبانی طنز و لهجه شیرین اصفهانی اش اما با کمی ناراحتی و گلایه از فعالیت نشریات زرد اظهار کرد: آن روز که در روزنامه ها و رسانه ها خبر مرگ مرا منتشر کرده بودند، همسایه ها به خانه مادرم رفت و گفتند: وای چه بچه ی خوبی داشتید ، چقدر ما را می خنداند، حیف شد .

، غافل از اینکه مادرم از همه جا بی خبر است و وقتی می شنود رشید مرده پس می افتد و به بیمارستان منتقل می شود تا اینکه بارها بالای سرش خندیدم و گفتم مادرجان به خدا من زنده ام، این روح من نیست خودم هستم تا اینکه حالش خوب شد اما مادرم دیگر آن زن قبلی نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریات زرد مادر «رشید» را به سی سی یو کشاندند

نشریات زرد مادر «رشید» را به سی سی یو کشاندند