مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 21:282014-10-24فرهنگي

چرا عملکرد ضرغامی پس از چند سال ضعیف شد؟


از عملکرد 10 ساله سید عزت الله ضرغامی ابراز رضایت می کند و می گوید: - آقای ضرغامی را جدا از بقیه نمی دانم؛ چراکه طی این سال ها کار خودش را انجام می داد.

وی معتقد است: رییس صدا و سیما طی این سال ها برای بازیگران مشوق خوبی بود.

این بازیگر پیشکسوت در گفت و گویی با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، ارزیابی اش از عملکرد 10 ساله ی ضرغامی را اینگونه ارائه داد: آقای ضرغامی همیشه با تشویقش به بازیگران دلگرمی می داد.

او طی این سال ها به عنوان رییس سازمان صداوسیما کار خودش را انجام داد که به نظرم عملکردش در شش سال اول خوب بود و با دلگرمی و استحکام همراه بود اما نمی دانم چرا کم کم عملکردش پس از گذشت شش سال ضعیف شد.

چرا روی کارهای ساخته شده تحقیق نمی شود؟ معصومی در همین زمینه توضیح داد: کارهایی که در شش سال اول ریاست آقای ضرغامی در صدا و سیما ارائه شد، با نظارت کامل همراه بود اما کم کم به لحاظ کیفیت عملکردش در صدا و سیما پایین تر آمد و یکی از کسانی هم که مرتب نسبت به کارهای تلویزیون انتقاد می کرد خود من بودم که همیشه می گفتم چطور می شود کارها و سریال های طولانی آنچنانی ارائه داد که هیچ تحقیقی روی آن ها انجام نمی شود و نتیجه اش هم این می شود که مردم اصلا کارها را نگاه نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عملکرد ضرغامی پس از چند سال ضعیف شد؟

چرا عملکرد ضرغامی پس از چند سال ضعیف شد؟