مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 20:382014-10-24سياسي

امام جمعه دامغان خواستار شد رعایت آیین های سنتی عزاداری در دامغان


امام جمعه دامغان بر لزوم رعایت آیین های سنتی عزاداری در دامغان در ماه محرم تأکید کرد و گفت: مداحان باید از اشعار مناسب در وصف این ماه استفاده کنند.

- " از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی شامگاه جمعه در همایش مداحان، پیرغلامان و مسئولان هیئت های مذهبی شهرستان دامغان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر به مناسبت در پیش بودن ماه محرم اظهار کرد: مداحان باید از اشعار مناسب در وصف این ماه و ویژگی های اباعبدالله الحسین(ع) استفاده کنند.

امام جمعه دامغان خواستار برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در دامغان شد و افزود: مسئولان هیئت ها باید با روی خوش از میهمانان استقبال کرده و برخورد مناسبی داشته باشند.

رعایت آیین های سنتی عزاداری در دامغان و نیز توجه کردن به جوانان و نوجوانان برای حضور و اجرای برنامه ها موضوع های دیگری بود که ترابی به آن اشاره کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نیز در این همایش گفت: قرآن کریم باید در ایام محرم محور برنامه ها و فعالیت ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین صبوری خواستار توجه ویژه به اقامه نماز جماعت در مجالس عزاداری شد و افزود: باید تلاش کنیم تا در برنامه های این ایام، سبک زندگی اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دامغان خواستار شد رعایت آیین های سنتی عزاداری در دامغان

امام جمعه دامغان خواستار شد رعایت آیین های سنتی عزاداری در دامغان