مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 19:032014-10-24ورزشي

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز: حفاری به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می شود


سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: تیم ما هفته به هفته به شرایطی بهتری در لیگ برتر فوتسال دست می یابد و به زودی به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می شود.

- " از قم، محمد ناظم الشریعه بعد از پایان بازی تیمش با ماهان تندیس قم در هفته نهم از نیم فصل نخست بازی های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در گفت گو با خبرنگاران تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود اما از نتیجه آن راضی نیستم.

وی ادامه داد: ما شرایط خوبی برای کسب پیروزی در خانه تیم ماهان تندیس قم داشتیم چون با دو گل از حریف پیش بودیم اما نتوانستیم اختلافی که به خوبی ایجاد کرده بودیم را حفظ کنیم ضمن اینکه بارها در مقابل دروازه حریف موقعیت گل خراب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز بیان کرد: باور کنید مساوی گرفتن یا پیروز شدن در سالن شهید حیدریان قم برابر این همه تماشاگر که یکصدا تیم ماهان تندیس را تشویق می کنند کار آسانی نبود چون واقعا تماشاگران جو عجیبی در سالن ایجاد می کنند.

وی یادآور شد: بازی سطح بسیار بالایی داشت و ما با اینکه در چندین بازی این فصل بردها را با تساوی عوض کرده ایم هنوز از رسیدن به بالای جدول ناامید نیستیم چون هم اکنون در نیم فصل نخست بازی ها قرار داریم و فرصت زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز: حفاری به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می شود

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز: حفاری به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می شود