مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 18:582014-10-24ورزشي

فوتسال باشگاه های برتر کشور ماهان تندیس قم مقابل حفاری اهواز متوقف شد


تیم فوتسال ماهان تندیس قم در چهارمین دیدار خانگی خود در چارچوب رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های برتر کشور برابر حفاری اهواز متوقف شد.

- " از قم، دیدارهای هفته نهم از دور رفت شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد و طی آن ماهان تندیس قم در جدالی حساس و نفس گیر نخستین تساوی خانگی خود در این رقابت ها را پذیرفت.

فوتسالیست های ماهان تندیس قم که با روحیه و انگیزه بالا بعد از کسب 7 پیروزی در بازی های قبلی این فصل از رقابت ها، این هفته در حضور تماشاگران طرفدار خود در مقابل تیم فوتسال حفاری اهواز قرار گرفت که در این دیدار تن به تساوی دادند.

تیم فوتسال حفاری اهواز یکی از تیم های خوب و مدعی این فصل لیگ برتر است که نسبت به دوره قبل بازی های لیگ برتر چند تغییر در تیم خود ایجاد کرده و در مقابل ماهان تندیس قم فرصت های بسیار خوبی ایجاد کرد اما برخلاف فصل گذشته که در قم تیم ماهان تندیس را شکست داد، در بازی رفت لیگ شانزدهم ماهان تندیس قم را تا آستانه شکست پیش برد اما این بازی جدال آنها در قم مساوی شد.

فوتسالیست های ماهان تندیس قم که با 21 امتیاز در پایان هفته هشتم از بازی های این فصل لیگ برتر بالاتر از دیگر رقبای خود در صدر جدول رده بندی قرار داشتند، با امید به حفظ جایگاه خود و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال باشگاه های برتر کشور ماهان تندیس قم مقابل حفاری اهواز متوقف شد

فوتسال باشگاه های برتر کشور ماهان تندیس قم مقابل حفاری اهواز متوقف شد