مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 17:432014-10-24بين الملل

طرح رژیم اسراییل برای ادامه شهرک سازی


مقام های رژیم صهیونیستی اعلام کردندکه سه شنبه آینده قصد دارند طرح ساخت یک هزار و 600 واحد مسکونی در شهرک ' رامات شلومو ' را به مقام های عالی رتبه این رژیم ارایه و موافقت آن ها را برای ساخت این واحد ها کسب کنند .

- مقام های رژیم صهیونیستی اعلام کردندکه سه شنبه آینده قصد دارند طرح ساخت یک هزار و 600 واحد مسکونی در شهرک رامات شلومو را به مقام های عالی رتبه این رژیم ارایه و موافقت آن ها را برای ساخت این واحد ها کسب کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم ، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: اخیرا درگیری هایی میان فلسطینی ها به علت تصادف یک فلسطینی با یک کودک یهودی در گرفت وبه همین دلیل تنش در این شهر افزایش یافته است .

این روزنامه افزود: هفته آینده دو جلسه برای بررسی ساخت و ساز بیشتر واحد های مسکونی خارج از خط سبز تشکیل خوهد شد و کمیته امنیت پارلمان نیز مساله امنیت در شهر قدس را بررسی می کند .

هاآرتص اضافه کرد که وزارت امور داخلی اسراییل سال 2010میلادی همزمان با از سرگیری مذاکرات با فلسطینی ها و دیدار معاون رییس جمهروی آمریکا از فلسطین اشغالی ، طرح ساخت یک هزار و 600 واحد مسکونی را تصویب کرده بود که این سبب انتقادهای شدید و بی سابقه ای شد و در پایان سال 2012 میلادی و در پی درخواست تشکیلات خودگردان از سازمان ملل برای رسمیت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رژیم اسراییل برای ادامه شهرک سازی

طرح رژیم اسراییل برای ادامه شهرک سازی