مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 15:422014-10-24ورزشي

رییس جمهور افتخارآفرینی کاروان ایران در رقابتهای پاراآسیایی را تبریک گفت


رییس جمهور در پیامی افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت های پاراآسیایی اینچئون را تبریک گفت و سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصه های بین المللی از خداوند متعال مسئلت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است ؛بسم الله الرحمن الرحیمافتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت های پارا آسیایی اینچئون و همت والای همه قهرمانان و مدال آوران عزیز را که با سرلوحه قرار دادن روحیه جوانمردی و اخلاق پهلوانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر سکوهای قاره کهن آسیا به اهتزاز درآوردند، می ستایم و صمیمانه تبریک می گویم.

موفقیت های حاصله و کسب مدال های بیشتر نسبت به دوره های گذشته این رقابت ها، نشان از ایمان، استعداد و توانمندی ورزشکاران معلول و جانباز کشور دارد.

بی تردید ادامه برنامه ریزی و مدیریت صحیح مسئولان ورزشی و تلاش مربیان محترم، افق های روشن تری از افتخار و سرافرازی را محقق خواهد ساخت.

اینجانب سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصه های بین المللی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور افتخارآفرینی کاروان ایران در رقابتهای پاراآسیایی را تبریک گفت

رییس جمهور افتخارآفرینی کاروان ایران در رقابتهای پاراآسیایی را تبریک گفت