مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 14:532014-10-24ورزشي

فرماندار بناب تاکید کرد لزوم ثبت همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب


فرماندار بناب از برگزاری همایش دوچرخه سواری بناب به صورت استانی خبر داد و گفت: با نوجه به همیت و ضرورت پرداختن به ورزش در جامعه خواستار ثبت کشوری همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب از سوی سازمان میراث فرهنگی شد.

- " از بناب، ولی الله فرج اللهی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان بناب با بیان اینکه باید ورزش را با آسان ترین شکل ممکن در جامعه ترویج دهیم؛ گفت: اداره ورزش و جوانان باید در مناسبت های مختلف نسبت به برگزاری همایش های پیاده روی اقدام کند.

وی با اشاره به وجود استعدادهای لازم در بین ورزشکاران این شهرستان خواستار تلاش هرچه بیشتر مسئولان ورزشی و هیئت های ورزشی در امر قهرمان پروری شد.

فرماندار بناب از هیئت های ورزشی خواست ضمن استعدادیابی هر یک از آنها در رشته های خود برای قهرمان پروری قدم بردارند.

وی ضمن تأکید بر توجه و اهتمام بیشتر به ورزش همگانی، مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان را موظف کرد برای فعال کردن ورزش در ادارات شهرستان نسبت به تشکیل و راه اندازی هیئتی مخصوص برای این کار اقدام کنند.

فرج اللهی خاطرنشان کرد: هیئت های ورزشی شهرستان مشکلی از لحاظ مسائل مالی ندارند و ما مسئولان قول می دهیم که با تأمین نیازهای مالی هیئت های ورزشی زمینه را برای فعالیت هیئت های ورزشی در زمینه قهرمان پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بناب تاکید کرد لزوم ثبت همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب

فرماندار بناب تاکید کرد لزوم ثبت همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب