مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 12:532014-10-24سياسي

ایجاد اختلاف بین اصول گرایان و اصلاح طلبان از منکرات است


هر عملی که آمریکا از آن خوشحال شود جزء منکرات است و طبق این تعریف، ایجاد فتنه در بین جامعه اسلامی ، - شیعه و سنی، اصلاح طلب و اصولگرا نیز جز آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقر فرزانه ظهر امروز در خطبه های سیاسی، عبادی نماز جمعه در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ضمن تسلیت به مناسب رحلت آیت الله مهدوی کنی گفت: رحلت رییس مجلس خبرگان رهبری، عالم مجاهد و مقاوم، ولایت مدار مخلص انقلابی را به محضر مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: مرحوم مهدوی از انسان هایی بود که اسلام ناب را از امام (ره) فرا گرفت و آن را در زندگی خودش قرار داد و از هر فراز و نشیب این راه با سرافرازی عبور کرد.

امام جمعه موقت مشهد افزود: حرکت های انحرافی،سیاسی، ظلم ها، زندان و شکنجه های نظام ستم شاهی او را از کار خود باز نداشت و از این موانع به خوبی گذشت.

حجت الاسلام فرزانه در بخشی از سخنانش به حکم اعدام روحانی شیعه در عربستان اشاره کرد و گفت: این حکم، اولین حکم اعدامی نبود که برای یک روحانی صادر شده باشد و اگر یک نفر به معنای واقعی روحانی باشد از چنین حکم هایی، شکنجه و زندان نخواهد ترسید.

وی ادامه داد: راه دفاع از دین خدا، همین است زیرا ائمه ما نیز چنین مسیری را داشتند و در این راه افراد خاص برای شهادت انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اختلاف بین اصول گرایان و اصلاح طلبان از منکرات است

ایجاد اختلاف بین اصول گرایان و اصلاح طلبان از منکرات است