مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 12:332014-10-24سياسي

امام جمعه ایلام: عاشورا، دانشگاه تبیین سبک زندگی است


عاشورا یک دانشگاه برای تبیین سبک زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهارکرد: در ایام محرم با برگزاری عزاداری های بزرگ فضای کشورمان حسینی می شود و محافل عزاداری با حضور همه اقشار مختلف برگزار می شود اما آنچه در این ایام مهم است که باید رعایت شود نهادینه کردن فرهنگ عاشورا و تبیین سبک زندگی عاشورایی و حسینی است که باید به آن توجه جدی و لازم شود.

وی با بیان اینکه عاشورا برای همه قشرهای جامعه پیام دارد و از جمله آن معیارهای خانواده، نقش جوانان، رعایت اخلاق است افزود: قیام امام حسین(ع) پیام عزت، سعادت و سربلندی است که باید الگو قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی ادامه داد: عاشورا نماد عشق و محبت واقعی با مبدا عالم بوده، عاشورا برای همه یک همایش بزرگ ماندگار است و در تاروپود انسان ها نقش دارد و آنهایی که دنبال عشق و سعادت هستند به همایش عاشورا بیایند و از نوجوان تا پیرمرد همه در همایش حسینی می توانند شرکت کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه عاشورا یک دانشگاه برای تبیین سبک زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی است خاطرنشان کرد: مداحان و نوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: عاشورا، دانشگاه تبیین سبک زندگی است

امام جمعه ایلام: عاشورا، دانشگاه تبیین سبک زندگی است