مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 12:282014-10-24سياسي

امروز صورت گرفت انتقاد صریح امام جمعه اقلید از رفتارهای دوگانه غرب


باوجود کاهش تعداد سانتریفیوژها و غنی سازی 20 درصدی به پنج درصد و اکسید اورانیوم غنی شده ایران، رفتارهای دوگانه و بی ادبی های سیاسی غربی ها در برابر ما بیشتر شده است.

- " از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جاری در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) و بابیان اینکه غربی ها نه تنها به حقوق ایران بلکه به حقوق هیچ کشوری اعتنا نمی کنند اظهار داشت: در مذاکرات هسته ای کم کردن سانتریفیوژها و غنی سازی 20 درصدی به پنج درصد و اکسید اورانیوم غنی شده و غیره از جانب ما نه تنها در روند مذاکرات تأثیری نداشت بلکه گستاخی طرف مقابل بیشتر شد.

خطیب جمعه اقلید اضافه کرد: باوجود اقدامات انجام شده ایران از ابتدای مذاکرات تحریم ها علیه کشورمان نه تنها برداشته نشد بلکه در چند مورد اضافه شد، اموالی که به ناحق بلوکه شده بود به مقدار ناچیزی آزاد شد و همچنین عدم سختگیری ما موجب شد بی ادبی های سیاسی و گستاخی غربی ها به حدی برسد که توقع نابه جای تعطیلی آب سنگین اراک را داشته باشند.

طالبی با تأکید بر مقام مرجعیت و رهبری گفت: مطرح کردن ساخت سلاح هسته ای در ایران از جانب غربی ها بهانه ای بیش نیست به دلیل اینکه رهبر معظم و تمام مراجع تقلید ما ساخت سلاح هسته ای را حرام اعلام کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت انتقاد صریح امام جمعه اقلید از رفتارهای دوگانه غرب

امروز صورت گرفت انتقاد صریح امام جمعه اقلید از رفتارهای دوگانه غرب