مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 12:282014-10-24سياسي

امام جمعه آبسرد خبر داد آغاز سرشماری تحول نظام سلامت و پزشک خانواده در آبسرد


مرکز بهداشت و درمان آبسرد، سرشماری خانواده ها را برای تشکیل پرونده سلامت به زودی آغاز می کند.

- " از آبسرد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آبسرد در مسجد حضرت ولی عصر(عج) این شهر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه محرم الحرام اظهار کرد: آخرین روزهای ماه ذی الحجه را پشت سر می گذاریم و زمین و زمان به پیشواز کاروان حضرت سیدالشهدا (ع) می روند.

وی ادامه داد: کوی و بزن، حسینیه ها، کوچه ها و خیابان ها مزین به پارچه های سیاه عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا شده است؛ تمام نگاه تاریخ به یک نیم روز عاشوراست، روزی که تمام واقعه کربلا در آن اتفاق افتاد و حضرت سیدالشهدا(ع) و 72 تن از یاران باوفایش به شهادت رسیدند.

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه مرکز بهداشت و درمان آبسرد پیرو اجرای طرح تحول نظام سلامت و پزشک خانواده قرار است هم زمان با سراسر کشور، سرشماری خانواده ها را جهت تشکیل پرونده سلامت انجام دهد، تصریح کرد: در این سرشماری، شهروندان آبسرد باید اطلاعات دقیقی به مأموران دهند و همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

میرشریفی با بیان اینکه هنگام سرشماری ارائه کارت ملی، شناسنامه، دفترچه بیمه اعضای خانواده و قبض آب یا برق ضروری است، کفت: ثبت اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آبسرد خبر داد آغاز سرشماری تحول نظام سلامت و پزشک خانواده در آبسرد

امام جمعه آبسرد خبر داد آغاز سرشماری تحول نظام سلامت و پزشک خانواده در آبسرد