مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 12:182014-10-24ورزشي

صربستان برنده بازی نیمه تمام با آلبانی


کمیته انضباطی فیفا رای خود را برای دیدار نیمه تمام تیم های ملی صربستان و آلبانی اعلام کرد که بر اساس آن صربستان برنده این دیدار جنجالی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یوفا امروز جمعه تصمیم خود را برای دیدار نیمه تمام تیم های ملی صربستان و آلبانی اعلام کرد.

در آن بازی هواداران تیم آلبانی به خاطر مسایل امنیتی از ورود به داخل ورزشگاه منع شده بودند اما در اواسط بازی یک هواپیمای بدون سرنشین که حامل پرچم بزرگی از کشور آلبانی بود به داخل ورزشگاه فرستاده شد که این اتفاق جنجال و درگیری بزرگی را بین بازیکنان و هواداران ایجاد کرد و بازی نیمه تمام رها شد.

بر اساس گزارش گاردین، کمیته انضباطی یوفا امروز جمعه تصمیم خود را در این باره اعلام کرد که طبق آن صربستان 3 بر صفر برنده این بازی نیمه تمام اعلام شد.

همچنین هر دو فدراسیون در مجموع 78 هزار پوند جریمه نقدی باید پرداخت کنند و صربستان دو بازی بعدی خود در رقابتهای مقدماتی جام ملت های اروپا 2016 را باید پشت درهای بسته برگزار کند.

وکلای فدراسیون آلبانی بلافاصله به صدور رای اعتراض کردند و آن را مضحک خواندند.

آنها مدعی هستند که مسئولان فدارسیون صربستان توان برگزاری این بازی را در فضای امن نداشتند و برای همین بازیکنان به رختکن پناه برده بودند تا خود را از اتفاقات به وجود آمده نجات بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صربستان برنده بازی نیمه تمام با آلبانی

صربستان برنده بازی نیمه تمام با آلبانی