مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 11:532014-10-24بين الملل

درگیری منزل به منزل در شرق و جنوب کوبانی


«احمد شیخو» نایب رییس هیأت دفاع از عین العرب گفت: نبرد در ضلع شرقی و جنوبی کوبانی به شدت ادامه دارد و درگیری ها منزل به منزل پیگیری می شود، تروریست ها از سلاحی استفاده کردند که مشکلات تنفسی و تاول های پوستی در نیروها بوجود آورد.

- احمد شیخو نایب رییس هیأت دفاع از عین العرب گفت: نبرد در ضلع شرقی و جنوبی کوبانی به شدت ادامه دارد و درگیری ها منزل به منزل پیگیری می شود، تروریست ها از سلاحی استفاده کردند که مشکلات تنفسی و تاول های پوستی در نیروها بوجود آورد.

احمد شیخو نایب رییس هیئت دفاع از منطقه عین العرب(کوبانی) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، ضمن انتقاد از سیاست های دولت اردوغان گفت : آنچه که امروز ما با عنوان تروریست های تکفیری داعش با آن روبرو هستیم نتیجه حمایت های پدرانه اردوغان از این گروه تروریستی می باشد، دولت ترکیه زخمی های تروریست های داعش را در بیمارستان های ترکیه مداوا می کند.

این مقام کرد در خصوص آخرین وضعیت نبردها در عین العرب تاکید کرد: نبرد در ضلع شرقی و جنوبی کوبانی به شدت ادامه دارد و درگیری ها منزل به منزل پیگیری می شود، هنوز 40 درصد شهر در کنترل تروریستها می باشد و نیروهای مدافع خلق در تلاش برای کنترل این مناطق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری منزل به منزل در شرق و جنوب کوبانی

درگیری منزل به منزل در شرق و جنوب کوبانی