مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 11:032014-10-24سياسي

امام جمعه چابکسر: مسئولان پاسخگوی پرداخت وام های میلیاردی به بعضی از افراد باشند


مسئولان باید پاسخگوی پرداخت وام های میلیاردی به بعضی از افراد باشند.

- " از چابکسر، حجت الاسلام محمود کشاورز قاسم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا بهترین توشه سفر آخرت است.

وی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی اشاره کرد و گفت: آیت الله مهدوی کنی دل سوخته و عاشق امام (ره) و مقام معظم رهبری بود و به جناح ها وابستگی نداشت.

کشاورز قاسم آبادی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی مواضع خود در جریان فتنه سال 88 را نشان داد، تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی نشان داد جناح چپ و راست دارای اشتباه هایی هستند.

امام جمعه چابکسر بر جلوگیری از حرکت جامعه به طرف رانت خواری تاکید کرد و گفت: مسئولان باید پاسخگوی پرداخت وام های میلیاردی به بعضی از افراد باشند.

وی با اشاره به سفر محمدعلی نجفی استاندار گیلان به شهرستان رودسر در روز گذشته، خاطرنشان کرد: نجفی نسبت به برطرف شدن مشکل باغداران در برف سنگین سال گذشته و خشکسالی در سال جاری قول مساعد داده است.

کشاورز قاسم آبادی به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اشاره کرد و یادآور شد: دکتر حسن روحانی با تبعیت از مقام معظم رهبری و بهره گیری از نرمش قهرمانانه نظر دنیا نسبت به ایران را تغییر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چابکسر: مسئولان پاسخگوی پرداخت وام های میلیاردی به بعضی از افراد باشند

امام جمعه چابکسر: مسئولان پاسخگوی پرداخت وام های میلیاردی به بعضی از افراد باشند