مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 10:082014-10-24اقتصادي

در شهر سورک اتفاق افتاد ساخت مرکز تفریحی جزیره در میاندورود


کلنگ مرکز تفریحی و تجاری جزیره سورک در میاندورود به زمین زده شد.

- " از شهرستان میاندورود، نخستین مرکز تفریحی و تجاری این شهرستان ظهر امروز با حضور فرماندار میاندورود و شهردار مرکز این شهرستان در شهر سورک کلنگ زنی شد.

به گفته مسئولان و سرمایه گذاران مجتمع جزیره سورک این مرکز در زمینی به مساحت بیش از 5 هزار مترمربع ساخته خواهد شد و با ساخت آن برای بیش از 250 جویای کار اشتغال زایی می شود.

ساخت تعداد 200 واحد تجاری در کنار بزرگ ترین آکواریوم مازندران با نمایش ماهی های کمیاب جهان همچنین ساخت سازه اصلی پروژه به شکل کشتی از مشخصات این طرح است که توسط سرمایه گذاران اعلام شده است.

عیسی ولی زاده شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود در مراسم کلنگ زنی این پروژه با بیان اینکه سرمایه گذاران از حمایت قاطع شهرداری و اعضای شورای شهر برخوردارند، افزود: هر سرمایه گذاری که بخواهد در شهر سورک به ایجاد طرح های تولیدی یا اشتغال زایی در بخش های مختلف اقدام کند با استقبال و همکاری مسئولان مواجه خواهد شد.

محمد فضلی رییس اداره گاز میاندورود نیز با بیان اینکه نیاز امروز کشور به ایجاد طرح های اقتصادی و اشتغال زایی است، افزود: حمایت لازم از این طرح در مجموعه اداره گاز شهرستان به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهر سورک اتفاق افتاد ساخت مرکز تفریحی جزیره در میاندورود

در شهر سورک اتفاق افتاد ساخت مرکز تفریحی جزیره در میاندورود