مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 10:022014-10-24اقتصادي

ایران در ساخت امکانات جام جهانی 2022 قطر مشارکت می کند


وزیر اقتصاد ایران در دیدار با وزیر تجارت و اقتصاد قطر ضمن تاکید بر افزایش سطح روابط اقتصادی بین دو کشور از اراده دو کشور برای تشکیل کمیته مشترک سرمایه گذاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی "خبرگزاری دانشجو" به نقل از شادا، وزیر اقتصاد ایران در دیدار با وزیر تجارت و اقتصاد قطر ضمن تاکید بر افزایش سطح روابط اقتصادی بین دو کشور از اراده دو کشور برای تشکیل کمیته مشترک سرمایه گذاری خبر داد.

علی طیب نیا ضمن اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه روابط سیاسی ایران و قطر همواره مناسب بوده است، اما علیرغم وجود روابط مطلوب سیاسی حجم روابط اقتصادی و تجاری بسیار اندک است که به هیچ وجه شایسته دو کشور نیست.

وزیر اقتصاد کشورمان که در نشست مشترک با شیخ احمد بن جاسم بن محمد آل ثانی وزیر تجارت و اقتصاد قطر سخن می گفت، افزود: در حوزه مبادلات تجاری و روابط اقتصادی این قابلیت وجود دارد که حجم روابط را به چند ده برابر افزایش دهیم .

وی با اشاره به وجود امکانات و ظرفیت های عظیم سرمایه گذاری در ایران، پروژه ها و طرح های ایران را برای سرمایه گذاری کشور قطر مناسب ارزیابی کرد و افزود: شرکت های ایرانی در زمینه خدمات فنی و مهندسی از قابلیت های خوبی برخوردارند که متقابلا" می توانند در اجرای پروژه ها و طرحهای عمرانی و توسعه ای قطر مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در ساخت امکانات جام جهانی 2022 قطر مشارکت می کند

ایران در ساخت امکانات جام جهانی 2022 قطر مشارکت می کند