مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 09:522014-10-24بين الملل

الشرق الاوسط: سخنگوی جدید داعش، نوجوان هفده ساله استرالیایی است


یک نوجوان هفده ساله استرالیایی به نام عبد الله الامیر، به عنوان سخنگوی تشکیلات تروریستی داعش انتخاب شده است و مسئولان آمریکا و اروپا را به برافراشتن پرچم سیاه داعش بر فراز کاخ هایشان تهدید کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در شماره امروز خود در گزارشی به نقل از پایگاه اینترنتی باز وید آمریکا نوشت: تشکیلات تروریستی داعش، یک نوجوان استرالیایی را به عنوان سخنگوی خود انتخاب کرد تا در نوارهای ویدیویی و فیلم های کوتاهی که این تشکیلات تروریستی عمدتا در اینترنت منتشر می کند، صحبت و اعلام موضع کند.

این در حالی است که مارک دریوس، دادستان کل استرالیا گفته این یک تراژدی و فاجعه است که جوانی استرالیایی گمراه شود و برای همکاری با یک تشکیلات تروریستی، به مناطق دور از دیار خود مسافرت کند .

الشرق الاوسط با درج تصویری از این نوجوان استرالیایی که در حلقه هم قطاران داعشی خود قرار گرفته وتفنگی در دست و دستاری بر سر دارد، نوشت: صبح دو روز پیش، داعش ویدیویی کوتاه به مدت نود ثانیه با صدای این نوجوان استرالیایی منتشر کرد که در آن گفته بود: از اقدام خود دست برنخواهیم داشت تا پرچم سیاه را بر بالای کاخ باکینگهام در لندن و کاخ سفید در آمریکا برافراشته کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الشرق الاوسط: سخنگوی جدید داعش، نوجوان هفده ساله استرالیایی است

الشرق الاوسط: سخنگوی جدید داعش، نوجوان هفده ساله استرالیایی است