مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 09:482014-10-24اجتماعي

پارک علم و فناوری در جنوب کرمان راه اندازی می شود


رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اهمیت راه اندازی پارک علم و فناوری در جنوب کرمان گفت: این اقدام می تواند، یکی از محورهای مهم توسعه و کمکی برای دانشگاه های استان باشد، - لذا پارک علم و فناوری جنوب کرمان با محوریت جیرفت باید راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، دکتر رضا کامیاب مقدس در نشست بررسی راهکارهای توسعه جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در استان کرمان 24 مرکز تخصصی کوتاه مدت و سه مرکز آموزش عالی دارد و پژوهشکده سازه و زلزله نیز در استان در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه در زمینه مطالعات توسعه استان جهاد دانشگاهی کارهای مهمی در استان کرمان داشته است، افزود: در زمینه مطالعات آب فعالیت های جهاد دانشگاهی در استان کرمان قابل توجه است.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و پزشکی جهاد دانشگاهی استان کرمان خاطرنشان کرد: در بخش پزشکی، درمانگاه تخصصی موفقی در استان داریم که ارائه خدمات می کند.

کامیاب مقدس تصریح کرد: نگاه بلندی که امروز در شهرستان جیرفت وجود دارد از سایر نقاط استان بیشتر است و با توجه به ظرفیت های بالای منطقه در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن، آموزش عالی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری در جنوب کرمان راه اندازی می شود

پارک علم و فناوری در جنوب کرمان راه اندازی می شود