مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 08:382014-10-24فرهنگي

مصوبه ارشاد برای خرید 50 نسخه از هر کتاب پس از انتشار


معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با احیاء خرید تازه های نشر که بیش از 2 سال بود متوقف شده بود، موافقت و مصوب کرد که از این پس 50 نسخه از هر کتاب را بلافاصله پس از انتشار، - در سبد خرید خود قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست تخصصی معاونت امور فرهنگی با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها از تصویب آیین نامه جدید برای خرید تازه های نشر از ناشران کل کشور خبر داد.

وی از تصمیم جدید معاونت امور فرهنگی برای خرید تازه های نشر از ناشران خبر داد و گفت: خرید تازه های نشر از سوی معاونت امور فرهنگی بیش از 2 سال متوقف شده بود که با تدوین آیین نامه جدید، بار دیگر خرید تازه های نشر به منظور حمایت از ناشران کل کشور به راه خواهد افتاد.

صالحی ادامه داد: با توجه به آیین نامه جدید تصمیمی اتخاذ شده تا نمایشگاه دایمی از تازه های نشر در مراکز استان ها تشکیل شود تا از این طریق در تمامی سطح کشور شاهد حضور نمایشگاهی از تازه های نشر ناشران باشیم.

این اقدام می تواند در آشنایی جامعه مخاطبین با جدیدترین آثار منتشر شده موثر واقع شود.

در همین رابطه همایون امیرزاده مشاور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی با خبرنگار مهر در اعلام جزییاتی بیشتر از این خبر گفت: طرح ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ارشاد برای خرید 50 نسخه از هر کتاب پس از انتشار

مصوبه ارشاد برای خرید 50 نسخه از هر کتاب پس از انتشار