مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 07:532014-10-24فرهنگي

بازسازی ساختمان اداره تئاتر رها شده است/ آقای وزیر دستور پیگیری بدهد


مدیر اداره برنامه های تئاتر درباره وضعیت بازسازی ساختمان قدیمی تمرین گروه های تئاتری تصریح کرد: نمی دانم چرا وضعیت ساختمان اداره تئاتر پیگیری نمی شود و این ساختمان به حال خود رها شده و به مکانی برای تجمع معتادان تبدیل شده است.

- مریم معترف درباره وضعیت ساختمان قدیمی اداره برنامه های تئاتر و بازسازی این ساختمان که حدود چهار سال از تعطیلی و تخریب آن می گذرد به خبرنگار مهر گفت: همان اوایل که آقای مرادخانی به معاونت هنری وزارت ارشاد آمد از ساختمان اداره تئاتر بازدید کرد و طی نامه نگاری هایی که انجام شد، دستور انجام بازسازی ساختمان را داد.

وی با اشاره به ارائه طرحی از سوی وزارت ارشاد برای بازسازی ساختمان اداره تئاتر، افزود: آن طرح با کاربری اداره تئاتر همخوانی نداشت و بیشتر طرح بنایی لوکس بود که نیاز به بودجه بسیار بالایی حدود 7 میلیارد تومان داشت.

از سوی دیگر طرحی از سوی اهالی تئاتر هم ارائه شد که با بودجه ای نهایتا 2 میلیارد تومانی، بازسازی ساختمان اداره تئاتر با 6 پلاتوی بزرگ تمرین، یک پلاتو با ظرفیت 100 نفر برای اجرا و چند پلاتوی کوچک تمرین انجام شود.

مدیر اداره برنامه های تئاتر با بیان اینکه هنوز ساختمان قدیمی و اصلی اداره تئاتر بازسازی نشده و بنا به شکل تخریب شده باقیمانده است، تصریح کرد: باید آقای جنتی وزیر ارشاد در جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی ساختمان اداره تئاتر رها شده است/ آقای وزیر دستور پیگیری بدهد

بازسازی ساختمان اداره تئاتر رها شده است/ آقای وزیر دستور پیگیری بدهد