مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 07:532014-10-24فرهنگي

 «پروین اعتصامی» تحت تأثیر «فیلم کوتاه تهران» قرار گرفت


دبیر هشتمین جشنواره فیلم «پروین اعتصامی»  ضمن مناسب ندانستن برگزاری همزمان این جشنواره و جشنواره «فیلم کوتاه تهران»  تأکید کرد: معتقدم جشنواره «فیلم کوتاه تهران» باعث همپوشانی این رویداد سینمایی شد.

- دبیر هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی  ضمن مناسب ندانستن برگزاری همزمان این جشنواره و جشنواره فیلم کوتاه تهران  تأکید کرد: معتقدم جشنواره فیلم کوتاه تهران باعث همپوشانی این رویداد سینمایی شد.

مازیار رضاخانی دبیر هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی درباره دلیل ضرورت برگزاری این جشنواره درست یک روز پس از پایان جشنواره فیلم کوتاه تهران به خبرنگار مهر گفت: نزدیک شدن به ماه محرم و صفر دلیل عمده برگزاری این 2 رویداد سینمایی در فاصله زمانی کم از یکدیگر بوده است.

اما مسأله مهم این است که کنداکتور جشنواره فیلم پروین اعتصامی اساسا هیچ ربطی به جشنواره فیلم کوتاه تهران نداشت و تنها یک فیلم در 2 جشنواره نمایش داده شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا جشنواره فیلم پروین اعتصامی در قالب باکس های تعریف شده در جشنواره فیلم کوتاه تهران نمایش داده نمی شود، گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران از جمله رویدادهای شناخته شده با 31 سال قدمت است و عرصه فیلم کوتاه را به شکل بنیادین پیگیری می کند و به عنوان بزرگترین پایگاه آموزشی و تولید فیلم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 «پروین اعتصامی» تحت تأثیر «فیلم کوتاه تهران» قرار گرفت

 «پروین اعتصامی» تحت تأثیر «فیلم کوتاه تهران» قرار گرفت