مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 07:232014-10-24سياسي

ناگفته های قالیباف از بحران ها


شهردار تهران با بیان ناگفته هایی از برخی از بحران ها و حوادث رخ داده در کشور خواستار توجه جدی به مقوله مدیریت بحران و آموزش های شهروندی در این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدباقر قالیباف در آیین اختتامیه جشنواره شهر آماده که در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد بحث بحران و مدیریت بحران را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و با اشاره به حادثه خیز بودن کشورمان اظهار کرد: اگر حادثه ای مانند زلزله رخ دهد تجربه مردم و حتی مدیران ما در این حوزه زیاد نیست.

وی با بیان اینکه خود من در طول عمرم 3 زلزله بزرگ طبس، رودبار و بم را دیده ام، خاطرنشان کرد: در حوادث تلخ تجربیات گران بهایی پیش می آید.

وقتی زلزله بم رخ داد من که در آن زمان فرمانده ناجا بودم به دلایلی که الان جای طرح آن نیست زودتر از مرکز استان از وقوع آن زلزله باخبر شدم.

قالیباف با اشاره به اقداماتی که در آن زمان انجام داده است، افزود: اولین محموله ای که قرار بود برای کمک از تهران به بم برود شامل یک سری اقلام و لوازم بود که من با توجه به تجربه ای که از زلزله رودبار داشتم یک سری اقلام را جابجا کرده و موارد مورد نیاز را به مناطق زلزله زده فرستادیم که اگر در آن زمان پیش بینی و تشخیص ما مبنی بر اینکه چه چیزی باید در آن لحظات باید به بم وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های قالیباف از بحران ها

ناگفته های قالیباف از بحران ها