مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 06:432014-10-24اقتصادي

بزرگ ترین مجموعه المپیک دانش آموزی کشور در مشهد احداث می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: بزرگ ترین مجموعه المپیک دانش آموزی در مشهد به بهره برداری خواهد رسید و سرانه فضای ورزشی استان از یازده صدم متر به یک متر افزایش می یابد.

- سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح بزرگترین مجموعه المپیک دانش آموزی در مشهد خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح ورزش دانش آموزان استان است که با اجرایی شدن آن سرانه فضای ورزشی خراسان رضوی از یازده صدم متر به یک متر افزایش خواهد یافت.

حسینی مساعدت های دولتی و کمک های خیران را در جهت افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان مهم دانست و افزود:تا پایان امسال 32 استخر و مجموعه ورزشی در سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی شادابی و نشاط را یکی از اهداف برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای عنوان کرد و ادامه داد: از دیگر اهداف آن می توان به مشارکت والدین، نهادها و دیگر مجموعه ها و همچنین افزایش پایگاه های درون مدرسه ای به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اهمیت ورزش در مدارس را بالا دانست و گفت: یکی از مهمترین نکاتی که باید توسط والدین و مربیان ورزش مورد توجه قرار بگیرد افزایش تمایل دانش آموزان به ورزش است چرا که فعالیت بدنی می تواند به دانش آموزان کمک کند تا تمرکز، حافظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین مجموعه المپیک دانش آموزی کشور در مشهد احداث می شود

بزرگ ترین مجموعه المپیک دانش آموزی کشور در مشهد احداث می شود