مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 05:082014-10-24اجتماعي

فعالیت 4700 مدرسه با کمتر از 5 دانش آموز/ نیاز یک سوم مدارس کشور به مقاوم سازی


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم عملیاتی کردن طرح حرکت به سمت استاندارد سازی مدارس ، مدارس محروم را در اولویت اجرای این طرح دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی اصغرفانی در شورای آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری- با تاکید براهمیت بومی سازی مراکز آموزشی ، افزود: امسال برای اولین بار دانشگاه فرهنگیان ازبهمن ماه دانشجویان بومی هر منطقه را می پذیرد.

وی اظهار کرد: این طرح سبب می شود تا وضعیت رقابتی در هر منطقه ایجاد و زمینه برای ارائه ایده های جدید در راستای رفع نیازهای هر منطقه فراهم شود.

فانی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 12میلیون و820 هزار دانش آموز در 122هزار مدرسه کشور تحصیل می کنند ، تصریح کرد: مدارس امسال فعالیت خود را با حضور بیش از یک میلیون فرهنگی آغاز کردند و بیش از 126میلیون جلد کتاب در این مدارس توزیع گردید.

وی خاطر نشان کرد: امسال 120هزار دانش آموز جدید وارد مدارس شدند که نیاز به 7000 نیروی انسانی معلم جدید دارند اما نیروی جدیدی استخدام نشده واز نیروهای قبلی استفاده می شود.

یک سوم از مدارس کشور به مقاوم سازی نیاز دارند فانی با تاکید بر لزوم عملیاتی کردن طرح حرکت به سمت استاندارد سازی مدارس افزود: این طرح در122مدرسه استان همزمان با سایر استان های کشور در راستای بهره بری منابع انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 4700 مدرسه با کمتر از 5 دانش آموز/ نیاز یک سوم مدارس کشور به مقاوم سازی

فعالیت 4700 مدرسه با کمتر از 5 دانش آموز/ نیاز یک سوم مدارس کشور به مقاوم سازی