مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 21:482014-10-23سياسي

آغاز نشست بررسی مذاکرات هسته ای با حضور شرمن


معاون وزیر خارجه آمریکا که تیم این کشور در مذاکرات هسته ای با ایران را رهبری می کند، در نشستی در مرکز مطالعات راهبردی و بین الملل، در مورد روند مذاکرات هسته ای با ایران، - "، وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا روز پنج شنبه (بامداد جمعه به وقت تهران) با حضور در نشستی که در مرکز مطالعات راهبردی و بین الملل در واشنگتندر جریان است، حضور یافت تا در مورد روند مذاکرات هسته ای با ایران، سخنرانی کند.

این سمپوزیوم دو روزه را که سخنرانی نماینده آمریکا در مذاکرات هسته ای بخشی از آن است، موسسه امور جهانی موینیهان وابسته به دانشگاه سیراکیوز نیویورک و موسسه امور بین الملل نروژ به طور مشترک برای بررسی روند مذاکرات هسته ای ایران، برگزار کرده اند.

قرار است در این نشست، کارشناسان کشورهای مختلف به سخنرانی پرداخته و مسئله برنامه هسته ای ایران و گفت وگوهای جاری را مورد بررسی قرار دهند.

روزنامه وال استریت ژورنال روز پنج شنبه سخنرانی خانم شرمن را آغاز تلاش های دولت آمریکا برای راضی کردن کنگره و منتقدان داخلی به پذیرش توافقی است که طرفین برای رسیدن به آن تا سوم آذر (24 نوامبر) زمان دارند.

در حالی که طرفین تنها کمی بیش از یک ماه تا ضرب الاجل مذاکرات زمان دارند، مطرح شدن بحث هایی در مورد احتمال تعلیق تحریم های ایران از سوی واشنگتن بدون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست بررسی مذاکرات هسته ای با حضور شرمن

آغاز نشست بررسی مذاکرات هسته ای با حضور شرمن