مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 21:332014-10-23سياسي

یک مشاور کنکور در صدا و سیما: برنامه آموزشی رسانه ملی کاربردی نیست


برنامه آموزشی رسانه ملی کاربردی نیست و صدا و سیما به دلیل مشکلات، این برنامه های آموزشی را می‎فروشد.

- " از گرگان، شهاب‎الدین یخچالی عصر امروز در همایش مشاوره تحصیلی گروهی آیه های تمدن که به همت بسیج دانش آموزی استان گلستان و موسسه خدمات علمی و مشاوره رزمندگان اسلام اظهار کرد: 95 درصد افت تحصیلی ویژه دانش آموزان مقاطع اول دبیرستان به واسطه سنگینی دروس سال اول دبیرستان است.

وی تصریح کرد: ضعف تحصیلی در پایه اول دبیرستان ضعف تحصیلی در مقاطع دیگر را نیز به همراه دارد و دانش آموزی که سال اول تحصیلی را به خوبی بگذراند در مقاطع دیگر موفق هستند.

یخچالی ادامه داد: هفت دانشگاه صنعت شریف، دانشگاه خواجه نصیر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه مهندسی امیر کبیر، دانشگاه علم صنعت و دانشگاه تهران دانشگاه های مطرح و برتر کشور هستند و برای قبولی در این دانشگاه ها نیاز است دانش آموزان در طی چهار سال تحصیلی برنامه ریزی مناسب درسی را داشته باشند.

همچنان صندلی دانشگاه‎های آزاد خالی مانده است مشاور و عضو اتاق فکر موسسه رزمندگان اسلام خاطرنشان شد: در کنکور امسال 900 هزار داوطلب شرکت کردند و این در حالی است که صندلی دانشگاه‎ها بیش از یک میلیون و 400 هزار دانشجو پذیرش می کرد و همچنان صندلی دانشگاه‎های آزاد خالی مانده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مشاور کنکور در صدا و سیما: برنامه آموزشی رسانه ملی کاربردی نیست

یک مشاور کنکور در صدا و سیما: برنامه آموزشی رسانه ملی کاربردی نیست