مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 21:082014-10-23اجتماعي

عضو کمیسیون آموزش مجلس خبر داد اجرای طرح رتبه بندی معلمان تا پایان سال جاری


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تا پایان سال جاری، نظام رتبه بندی معلمان در دستور کار قرار می‎گیرد.

-  ابوالقاسم خسروی در حاشیه سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به مازندران با حضور در شهرستان بابل در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار کرد: سیاست کلی وزارت آموزش و پرورش در راستای تقویت و مهار ت آموزی مدارس کاردانش و هنرستان های فنی و حرفه ای است.

وی افزود: امروزه میزان استقبال دانش آموزان برای تحصیل در رشته فنی وحرفه ای و کار دانش تنها 48 درصد است در حالی که سیاست کلی وزارت اقبال 60 درصدی است تا دانش آموز بتواند حرفه و شغل مورد نیاز را بیاموزد و بعد پایان تحصیلات مهارت لازم را کسب کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با اجرا طرح سه ساله شدن زمان تحصیل در هنرستان ها در آینده نزدیک برای تامین فضای آموزشی باید راهکار مناسب ارائه شود، گفت: باید نسبت به تامین فضاهای فنی و حرفه ای و کاردانش اقدام جدی صورت گیرد، سیاست وزارت در این راستا این است که بیشتر فضاهایی که ساخته می شود، به کاردانش، فنی و حرفه ای و هنرستان اختصاص یابد.

خسروی به لزوم توجه به مهارت و تخصص نیروی انسانی در این حوزه تاکید و اظهار کرد: باید از مربیان ماهری استفاده شود که دوره های آموزشی را طی کنند، در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون آموزش مجلس خبر داد اجرای طرح رتبه بندی معلمان تا پایان سال جاری

عضو کمیسیون آموزش مجلس خبر داد اجرای طرح رتبه بندی معلمان تا پایان سال جاری