مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 18:032014-10-23فرهنگي

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد ورود قطار گردشگری اروپایی به زنجان


مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: قطار گردشگری اختصاصی اروپایی با عنوان قطار مسافرتی عقاب طلایی وارد زنجان شده است.

- " از زنجان، غلامرضا نجفلو امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطار گردشگری اختصاصی اروپایی با عنوان قطار مسافرتی عقاب طلایی وارد زنجان شده است.

وی با اشاره به اینکه قطار مذکور حامل 96 نفر است، تصریح کرد: این افراد از 14 ملیت وارد استان شده اند.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه این گردشگران به مدت نصف روز میهمان استان زنجان خواهند بود، افزود: در این سفر گردشگران، از آثار و بناهای تاریخی استان از جمله رختشویخانه، مردان نمکی، بازار زنجان و گنبد سلطانیه بازدید خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه گردشگران پس از زنجان از استان های شیراز، تهران، کرمان و مشهد نیز بازدید می کنند، افزود: اغلب این گردشگران از کشور آلمان هستند.

وی با اشاره به اینکه گردشگران مسافر این قطار تجار فعال در حوزه جواهرات هستند، تصریح کرد: هدف گردشگران از سفر به ایران بررسی وضعیت خدمات سفر است.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ادامه با اشاره به آثار و نتایج مثبت ورود گردشگران به کشور و به تبع آن استان، تصریح کرد: حضور گردشگران موجب آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد ورود قطار گردشگری اروپایی به زنجان

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد ورود قطار گردشگری اروپایی به زنجان