مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 17:432014-10-23سياسي

نیاز تکفیری ها به جناح تند شیعه


معاون بررسی و پیشگیری دادسرای ویژه روحانیت با اشاره به فعال بودن سرویس های جاسوسی دشمنان گفت: آنها از روحانیت ضربه خورده اند، بنابراین باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام والمسلمین فقیه خراسانی ظهر پنجشنبه در گردهمایی مبلغان، ائمه جماعات و روحانیون مستقر استان قم که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه ما قشری به پاکی و خلوص روحانیت سراغ نداریم اظهار کرد: خالص ترین، پاک ترین، بی توقع ترین و سالم ترین اقشار جامعه قشر روحانیت هستند.

وی گفت: چون حوزه تاثیرگذاری این قشر وسیع است، آسیب بسیار کم در میان روحانیت، بزرگ جلوه می کند و باید خود روحانیت در پیشگیری و رفع آن همت کنند.

تبلیغ، اشرف فنون است معاون بررسی و پیشگیری دادسرای ویژه روحانیت در مورد جایگاه تبلیغ گفت: اگر بگوییم شرف هر فنی به شرف هدف و غایت آن بستگی دارد، باید بگوییم که یکی از اشرف فنون، فن تبلیغ و گویندگی است.

حجت الاسلام فقیه خراسانی هدف از حرفه تبلیغ و گویندگی را موعظه برای تزکیه مردم، تبیین معارف دینی برای بالابردن سطح آگاهی دینی مردم و بیان مصائب و مراثی اباعبدالله الحسین(ع) ذکر کرد.

معاون بررسی و پیشگیری دادسرای ویژه روحانیت گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، تبلیغ اصلی ترین وظیفه روحانیون و علمای دین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز تکفیری ها به جناح تند شیعه

نیاز تکفیری ها به جناح تند شیعه