مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 17:382014-10-23سياسي

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: شهر شیراز نیازمند یک نگاه کلان 50 ساله است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شهر شیراز نیازمند یک نگاه کلان 50 ساله است و برخی از سخنان و طرح های خام که طرح می شود منبعث از نگاه های کوتاه مدت بوده و در بلندمدت مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

- " از شیراز، سید احمدرضا دستغیب عصر امروز در نخستین همایش مطالبات شهری که با حضور نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، یاوران شورا و معتمدین محلات برگزار شد، اظهار داشت: در بحث لایحه مدیریت شهری ما به دنبال آن بودیم که تجمیع خدمات شهری صورت بگیرد اما موضوع دارد به گونه دیگری پیش می رود.

وی افزود: باور من این است که باید اختیار آن چه که در مجموعه خدمات شهری است به شورا و شهرداری واگذار شده و نواقص احتمالی در قانون رفع شود.

دستغیب ادامه داد: کارهای شهری را باید نمایندگان محلی انجام دهند و موضوعات ملی و کلان نیز به عهده نمایندگان مجلس باشد و این دو سطح به صورت منفک خدمات ارائه دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایراداتی که وجود دارد نیز باید با همفکری خود شوراها برطرف شود اما نه به این شکل که شورا کارایی و خاصیت خود را از دست دهد.

وی بیان کرد: ما از طریق کانال های مختلف مسائل شهری را رصد می کنیم و اطلاع داریم که یاوران شورا سامانه خوبی است و ما آمادگی داریم با یاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: شهر شیراز نیازمند یک نگاه کلان 50 ساله است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: شهر شیراز نیازمند یک نگاه کلان 50 ساله است