مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 16:132014-10-23اجتماعي

فرماندار قروه: کیفی سازی آموزش در مدارس الزامی است


توجه کیفی به آموزش نسل آینده ساز باید در اولویت آموزش و پرورش قرار گیرد.

- " از قروه، محمد شرف بیانی عصر امروز در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش قروه، اظهار داشت: باید با اتخاذ راهکارهایی پاسخگو و ثمربخش به کیفی سازی آموزش توجه ویژه ای شود.

وی با تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش قروه در رشد شاخص های قبولی در کنکور سراسری گذشته، گفت: این موفقیت به واسطه تلاش همه نیروهای آموزش و پرورش میسر شده است.

شرف بیانی در بخش دیگری از صحبت های خود به عدم تناسب جمعیت پیش دبستانی با دانش آموزان پایه اول اشاره کرد و افزود: یکی از معضلاتی که در این راستا با آن روبه رو هستیم ناآگاهی از اهمیت دوره پیش دبستانی است.

فرماندار قروه افزود: کیفی سازی لازمه امر تعلیم و تربیت است و از این رو باید بررسی هایی در زمینه عدم حضور نونهالان در مقطع پیش دبستانی به عمل آید و بر اساس آن تصمیم گیری اساسی اتخاذ شود.

وی همچنین از تعامل سازنده نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان با آموزش و پرورش تقدیر کرد و افزود: تداوم این تعامل می تواند فرهنگ کتابخوانی را در جامعه ارتقا دهد.

سرانه فضای کتابخوانی برای هر شهروند قروه ای 5 سانتی متر است رییس کتابخانه های عمومی قروه هم در این نشست گفت: بیش از چهار درصد از جمعیت 150هزار نفری این شهرستان عضو کتابخانه های عمومی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قروه: کیفی سازی آموزش در مدارس الزامی است

فرماندار قروه: کیفی سازی آموزش در مدارس الزامی است