مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 15:322014-10-23سياسي

اعزام مبلغان استان اصفهان به 23 استان کشور


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : قدرت معنایی و گفتمانی باب جدید انقلاب اسلامی در جهان است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز در مجمع بزرگ مبلغان محرم الحرام اصفهان گفت : افزایش روز افزون قدرت انقلاب اسلامی علی رغم وجود تحریم ها و تهدیدها مصداق بارز نفوذ قدرت گفتمانی انقلاب است.

حجت الاسلام احمد واعظی با بیان اینکه دشمن پس از شکست در مقابل ایران در جبهه سخت از جبهه قدرت نرم و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی خواست وارد شود افزود : مبلغان و نیروهای انقلابی باید با تمام قدرت و قوت از منبع قدرت معنایی انقلاب صیانت کنند چراکه این برگ برنده نظام جمهوری اسلامی ایران علیه استکبار است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نشناختن دوست و دشمن ، ناآگاهی به مسائل و سیاست ها و عوامل و اتفاقات را باعث دوری یک عالم از اوضاع زمانه خود دانست و گفت : عالم به زمان بودن به معنای جست وجوی ریز اخبار وحوادث نیست بلکه در گرو شناخت موقعیت فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی حاکم بر جهان اسلام و درک اقتضائات زمان است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جهان تشیع و ایران اسلامی را قدرتمند کرد افزود : پایه استعمار نو قدرت نرم و تسلط بر اقتصاد کشورها است و دیگر لشکرکشی های نظامی جایگاهی ندارد و یک عالم باید به این موضع آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مبلغان استان اصفهان به 23 استان کشور

اعزام مبلغان استان اصفهان به 23 استان کشور