مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 14:022014-10-23سياسي

رسالت مهم دانشگاه تربیت دانشجو است


مدیر گروه معماری دانشگاه خیام مشهد گفت: دانشجویان باید بدانند که مقام دانشجویی را که بدست آورده اند مهمترین مقام است و باید جایگاه خود را بشناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار" خبرگزاری دانشجو" از مشهد،" فرشاد تاتاری امروز درهمایش دانشجویان جدیدالورودی دانشگاه خیام مشهد گفت: دانشجویان باید بدانند که مقام دانشجویی را که بدست آورده اند مهمترین مقام است وباید جایگاه خود را بشناسند.

این استاد دانشگاه با توجه به این فرموده امام رضا(ع) که "اولین مرحله خرد، خودشناسی است" افزود: دانشجو باید بداند کجا ایستاده و هدفش از آمدن به دانشگاه چیست و قرار است به کجا برسد؟ وی با اشاره به مطلب که دانشجو در حقیقت با معرفت، معنا پیدا می کند بیان داشت: دانشمند بی معرفت به جامعه آسیب می زند.

تاتاری بابیان این مطلب که باید در لحظه زندگی کرد افزود: برای رسیدن به موفقیت در زندگی و رسیدن به جایگاه بلند علمی باید در زمانی که در آن قرار گرفته ایم زندگی کنیم.

این استاد دانشگاه درخصوص انسان های موفق در جامعه و دانشگاه تصریح کرد: تنها 20 درصد مردم یک جامعه بر80 درصد بقیه مردم حکومت می کنند همانگونه که 20 درصد دانشجویان یک دانشگاه 80 درصد دانشگاه را در اختیار خود می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت مهم دانشگاه تربیت دانشجو است

رسالت مهم دانشگاه تربیت دانشجو است