مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:582014-10-23فناوري

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان: 550 روستای همدان اینترنت پرسرعت دارند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان گفت: در حال حاضر 550 روستا در استان از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

- " از همدان، مجتبی ساکی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه در سال 88 شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: پروژه های ارتباطاتی ماهیت کشوری دارد و استان نیز در این راستا حرکت می کند.

وی با بیان اینکه دو شرکت رایتل و ایرانسل زیر نظر این سازمان اداره می شوند، تصریح کرد: برخی از روستاها پوشش خوبی از این دو اپراتور ندارند که مقرر شده این مشکل در روستاها نیز حل شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان خاطرنشان کرد: بخشی از سود اپراتورها به دولت داده می شود تا از محل این سودها بتواند زیرساخت های فناوری ایجاد کند.

بهره برداری از مرکز داده استان همدان وی بیان داشت: در حال حاضر 550 روستا در استان همدان از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند که 75 درصد این روستاها اینترنت پرسرعت دارند.

ساکی از تکمیل و بهره برداری از مرکز داده استان همدان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این مرکز داده استان همدان جزو هفت مرکز داده کشور می شود.

وی اظهار کرد: تشکیل کارگروه دولت الکترونیکی استان، اتصال دستگاه های اجرایی به شبکه ملی اطلاعات از طریق فیبر نوری، رفع مشکلات و ساماندهی دفاتر آی سی تی روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان: 550 روستای همدان اینترنت پرسرعت دارند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان: 550 روستای همدان اینترنت پرسرعت دارند