مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:532014-10-23اقتصادي

محصولات عرضه شده در بازار مصرفی آذربایجان شرقی نظارت بیشتری را می طلبد


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمامی نهادها و ادارات باید بر روی محصولات عرضه شده در بازار مصرفی استان نظارت بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد صادق پورمهدی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: برای تحقق اهداف نظارتی، اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی کنترل بر محصولات عرضه شده به بازار مصرف را گسترش خواهد داد.

وی ادامه داد: در این راستا از تمامی دستگاه های مرتبط خواسته شده است برخورد قاطعی با متخلفان داشته باشند.

پورمهدی ممانعت از ارائه محصولاتی با کیفیت نازل به بازار مصرف را وظیفه ارگان های دولتی دانسته و گفت: مردم از حکومت انتظار تامین سلامتشان را دارند و به همین دلیل باید تمامی دستگاه ها گوش به زنگ بوده و در راستای تامین سلامت مردم بکوشند.

وی با بیان اینکه نظارت بر تولید کالاهای با کیفیت تنها وظیفه اداره استاندارد نیست، گفت: مدیریت عالی استان توجه ویژه ای به ارتقای کیفی محصولات تولیدی در آذربایجان شرقی دارد، از این رو تمامی دستگاه ها دولتی از قبیل استانداری، صنعت و معدن و محیط زیست می توانند نقش مهمی در این خصوص با همکاری اداره کل استاندارد ایفا کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از تولیدکنندگان استان نیز توقع داریم که سطح کیفی تولیدات خود را افزایش دهند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات عرضه شده در بازار مصرفی آذربایجان شرقی نظارت بیشتری را می طلبد

محصولات عرضه شده در بازار مصرفی آذربایجان شرقی نظارت بیشتری را می طلبد