مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:382014-10-23اجتماعي

رکورد بارش 24 ساعته در 44 سال گذشته شکسته شد


براساس مستندات تبصره 3 ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و آلودگی کلان شهر تبریز تعطیلی پنج شنبه ها به خصوص در نیمه ی دوم سال به علت افزایش منابع آلاینده و پدیده ی اینورژن(وارونگی هوا) در شورای هماهنگی مدیرت بحران استانداری، - بحث، بررسی و تصمیمات نهایی اتخاذ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی آذربایجان شرقی، خلیل ساعی ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه تخصصی بلاهای جوی و طوفان با بیان اینکه پارسال در مجموع 72 روز آلوده در کلان شهر تبریز گزارش شد، گفت: در این میان 70 روز در وضعیت هشدار و ناسالم و دو روز در شرایط اضطرار قرار داشت.

وی وارونگی هوا، فعالیت شهرک های صنعتی، استفاده از وسایل گرمایشی در فصول سرد، موقعیت جغرافیایی تبریز، وضعیت وزش بادها و ذرات شیمیایی موجود در جو را از عوامل موثر در آلودگی هوای کلان شهر تبریز دانست و گفت: در نیمه ی نخست سال 2 روز و در مهر امسال نیز 3 روز وضعیت هوای شهر، ناسالم گزارش شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: طرح تعطیلی پنج شنبه ها در نیمه ی دوم سال بحث و بررسی می شود.

رکورد بارش 24 ساعته در 44 سال گذشته شکسته شد براساس این گزارش، فرخ مطلبی فر ، مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بارش 24 ساعته در 44 سال گذشته شکسته شد

رکورد بارش 24 ساعته در 44 سال گذشته شکسته شد