مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:232014-10-23ورزشي

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات ورزش های همگانی در پیشوا برگزار شد


همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات ورزش های همگانی به همت انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان پیشوا و با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان در پیشوا برگزار شد.

- " از جنوب استان تهران، عصر امروز مسابقات ورزش های همگانی به همت انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان پیشوا و با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن هلال احمر شهرستان پیشوا برگزار شد.

مسابقات ورزش های همگانی که به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش پیش بینی شده بود، با استقبال پرشور بانوان ورزشکار و به سرپرستی غنچه بالاور در رشته های آمادگی جسمانی، هالی هوپ و ایروبیک ماراتن با هم به رقابت پرداختند.

محسن خادمی سکاندار ورزش پیشوا در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با توجه به نامگذاری هفته جاری که به نام تربیت بدنی و ورزش، کارکنان و هیئت های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا در بخش های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان و آقایان اقدام به برنامه ریزی اصولی برای اجرای برنامه های پیش بینی شده خود کردند که بحمدالله تاکنون از استقبال خوبی روبرو شده ایم.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اتحاد و یکپارچگی بانوان در اجرای برنامه ها از مهمترین نکات بارز هیئت ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات ورزش های همگانی در پیشوا برگزار شد

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات ورزش های همگانی در پیشوا برگزار شد