مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:122014-10-23اجتماعي

همایش روسیه شناسی در دانشگاه گیلان برگزار شد


همایش روسیه شناسی به همت انجمن علمی دانشجویی گروه زبان روسی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از رشت، فاطمه کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان امروز در همایش روسیه شناسی در دانشگاه گیلان با بیان اینکه ارتباط فرهنگی بین جوامع ضرورت زندگی است، گفت: آموختن مهارت ها از موضوع های مورد تاکید اسلام است و باید مهارت های انسانی را یاد بگیریم.

وی خواستار آموزش مهارت های ارتباطی انسان با محیط زیست شد و تصریح کرد: رابطه با محیط زیست نیازمند تبیین این موضوع در جامعه است.

در ادامه سرکنسول روسیه در رشت نیز در این همایش گفت: برگزاری نمایشگاه روسیه شناسی در گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بین دو کشور ایران و روسیه تاثیرگذار است.

ماکسیم بارانف برگزاری همایش روسیه شناسی در تعمیق روابط بین دو کشور ایران و روسیه را حائز اهمیت خواند و گفت: همایش مذکور اهمیت بسیاری در زمینه فرهنگی و تحصیلی دانشجویان دو کشور ایران و روسیه دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش ها موجب درک بیشتری بین دو کشور ایران و روسیه می شود، گفت: شناخت از ایران و روسیه می تواند درک بهتری نسبت به موضوع های فرهنگی دو کشور را ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش روسیه شناسی در دانشگاه گیلان برگزار شد

همایش روسیه شناسی در دانشگاه گیلان برگزار شد