مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:032014-10-23دانش

فرماندار جیرفت: دانشگاه ها زمینه شکوفایی استعدادهای جنوب کرمان را فراهم کنند


همه دانشگاه ها باید زمینه شکوفایی استعدادهای جنوب کرمان را فراهم کنند.

- " از جیرفت، احمد امینی روش بعد از ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای توسعه جهاد دانشگاهی جنوب کرمان اظهار داشت: شهرستان جیرفت با فعالیت هشت دانشگاه و تحصیل بیش از 20 هزار دانشجو سرمایه بسیار خوبی در زمینه نیروی انسانی تحصیل کرده دارد.

وی با اشاره به درصد بالای افراد تحصیل کرده جویای کار در جیرفت بیان داشت: از جمعیت 7 هزار نفری افراد جویای کار در این شهرستان تنها 60 نفر بی سواد هستند و بقیه تحصیلات بالایی دارند.

امینی روش افزود: با توجه به اینکه رویکرد جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش نیروی کار در راستای توسعه و عمران کشور است، توسعه جهاد دانشگاهی در این منطقه می تواند در زمینه اشتغال با رویکرد دانش بنیان تأثیر فراوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان و شهرستان جیرفت ظرفیت های فراوانی در زمینه های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری دارد، خاطرنشان کرد: با ورود جهاد دانشگاهی و مدیریت این ظرفیت ها می توانیم توسعه، آبادانی و اشتغال بر پایه علم و دانش را داشته باشیم.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه کرمان پهناورترین استان کشور است، افزود: باید با توسعه مراکز علمی و فناوری رشد هماهنگی در استان وجود داشته باشد و با توجه به ظرفیت های منطقه می توان شاهد ارتقای سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جیرفت: دانشگاه ها زمینه شکوفایی استعدادهای جنوب کرمان را فراهم کنند

فرماندار جیرفت: دانشگاه ها زمینه شکوفایی استعدادهای جنوب کرمان را فراهم کنند