مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 12:432014-10-23سياسي

تعاونی ها باید برای بقا و رقابت استانداردها را رعایت کنند


امام جمعه شبستر گفت: تعاونی ها باید برای بقا و رقابت استانداردها را رعایت کرده و از نظرات کارشناسان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدزاده قبل از ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی مدیران تعاونی های شهرستان شبستر با حضور معاون امور تعاون ورزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب اظهار داشت: سرمایه و سرمایه گذاری برای بقا جامعه ضروری است و باید زمینه را برای فعالیت بیشتر تعاونی ها در امر تولید فراهم کنیم.

وی تعاون اسلامی را الگوی مناسبی برای فعالیت اقتصادی دانست و گفت: تعاون ریشه قرآنی دارد و یکی از توصیه های معصومین، توجه به بحث تعاون در هر کاری است.

محمدزاده با بیان اینکه با ایجاد تعاونی هم مسئله بیکاری حل می شود و هم از انباشت سرمایه توسط افراد قلیل جلوگیری می شود، اظهارکرد: باید به بخش تعاون نگاه جامعی داشته باشیم چرا که توسعه تعاونی ها خدمت به جامعه و توسعه کشور است.

در ادامه این نشست نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه امروز بسیج اقتصادی کشور تعاونی ها هستند، ادامه داد: باید از وجهه مردمی بودن تعاونی ها برای شکوفایی اقتصاد کشور بیشتر بهره ببریم.

علی علیلو افزود: اقتصاد ما در این شرایط به سمت اقتصاد مقاومتی سوق یافته که در این راستا باید به بخش تعاون بیشترین بها را بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی ها باید برای بقا و رقابت استانداردها را رعایت کنند

تعاونی ها باید برای بقا و رقابت استانداردها را رعایت کنند