مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 12:382014-10-23حوادث

انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه ها


پس از یک ماه کار انتظامی، اعضای باند بزرگ سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها شناسایی و در پنج عملیات همزمان در اصفهان با هماهنگی قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان، سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام خبر شناسایی و انهدام باند سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها در شهر اصفهان اظهار داشت:اعضای این باند که اکثراً سابقه دار و دارای جرائم مختلف به ویژه سرقت هستند هشت نفرند که در یک ماه اخیر با ورود به عنف به کارگاه ها و کارخانه ها در محور شهرک صنعتی محمود آباد،شهرک صنعتی دولت آباد و محدوده مرغ در جنوب اصفهان به زور و با درگیری با نگهبانان آنها اقدام به سرقت اموال کارگاه و کارخانه ها می کردند.

وی تصریح کرد: تحقیقات در حال انجام است که تاکنون این متهمین خطرناک و حرفه ای به 20 فقره سرقت های مختلف از کارگاه ها اقرار کرده اند و اموال مسروقه بسیاری از مخفیگاه آنها بدست آمده است.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه تعدادی از مالباختگان شناسایی و پرونده آنان تکمیل شده است، گفت: شهروندانی که در شهرک های مذکور سرقت هایی از آنها صورت گرفته می توانند جهت شناسایی متهمان و اموالشان به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه ها

انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه ها