مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 12:332014-10-23سياسي

سوگواره بصیرت عاشورایی در 85 بقعه متبرکه قزوین برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: به مناسبت ماه محرم پنجمین سوگواره بصیرت عاشورایی در 85 بقعه قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی نوروزی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ضمن تسلیت رحلت جانگذار آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرکت در مسیر امام حسین (ع) باید حرکت سیاسی باشد اظهارداشت: ما باید سعی کنیم معرفت سیاسی امام حسین (ع) و قیام کربلا را برای نسل جوان بدرستی تبیین و تشریح کنیم.

وی افزود: حضرت امام حسین(ع) در قیام پرشکوه خود در صدد برآمد تا چهره واقعی آیین محمدی(ص) و اسلام ناب را به جهانیان معرفی کند و پیام معنوی قرآن را به تشنگان معارف برساند و از فرهنگ دینی غبارزدایی کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه تصریح کرد: استمرار مسئله نبوت و احیاء و زنده نگه داشتن ارزش های دینی توسط امام حسین (ع) صورت گرفت و در این زمینه بزرگترین درسی که از آن امام بزرگوار می توان آموخت ولایت پذیری و ولایتمداری است.

برگزاری پنجمین سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه بیش از 70 درصد از نیات واقفان استان مربوط به روضه خوانی و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) است اظهارداشت: همزمان با شروع دهه اول ماه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره بصیرت عاشورایی در 85 بقعه متبرکه قزوین برگزار می شود

سوگواره بصیرت عاشورایی در 85 بقعه متبرکه قزوین برگزار می شود