مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 12:082014-10-23اقتصادي

اداره گمرک در بناب هرچه زودتر راه اندازی شود


فرماندار بناب بر لزوم راه اندازی هرچه سریعتر اداره گمرک این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ولی الله فرج اللهی ظهر پنج شنبه در جمع مسئولان استانی و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور اظهار داشت: شهرستان بناب بجهت قرارگرفتن در مسیر مواصلاتی چندین استان کشور و بلحاظ وجود نیروگاه، انتقال آب زرینه رود، داشتن خط آهن و بواسطه فعالیت بیش از 450 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ این شهرستان را به یک شهرستان مهاجرپذیر تبدیل نموده است.

وی همچنین با اشاره به صدور بیش از 30 هزار تن انواع محصولات کشاورزی از این شهرستان طی یکسال گذشته به خارج از کشور افزود: 20 درصد فولاد کشور در این شهرستان تولید می شود و از لحاظ عمرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گامهای اساسی در این شهرستان برداشته شده است.

فرج اللهی ادامه داد: علیرغم محدودیت منابع مالی بجهت تحریمهای صورت گرفته علیه کشورمان امسال 85 پروژه عمرانی استانی نیمه تمام با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در شهرستان بناب در حال اجراست.

فرماندار بناب با اشاره به فعالیت ادارات میراث فرهنگی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، اوقاف و امورخیریه، غله و اداره هواشناسی بصورت نمایندگی در این شهرستان خواستار ارتقاء آنها به اداره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره گمرک در بناب هرچه زودتر راه اندازی شود

اداره گمرک در بناب هرچه زودتر راه اندازی شود