مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 11:332014-10-23سياسي

استاندار همدان خبر داد استخدام 210 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در همدان


از ابتدای آبان ماه، 210 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در ادارات استان همدان مشغول به کار می شوند و هیچ عذری در عدم به کارگیری آنها قابل قبول نیست.

- " از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی اظهار کرد: به مناسبت درگذشت این عالم ربانی یکشنبه مراسمی در مسجد جامع همدان برگزار می شود که مدیران و اقشار مختلف مردم باید حضور باشکوهی داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای 30 مهر سال 57 گفت: 30 مهر روز گرامیداشت شجاعت دانش آموزانی است که امام خمینی(ره) از فرانسه برای این حرکت انقلابی پیام دادند که باید بتوانیم 30 مهر را به عنوان روز ارزشمند در تاریخ کشور ثبت کنیم.

*باید خواسته همدان را در لایحه بودجه داشته باشیم وی به تدوین لایحه بودجه از سوی دولت اشاره کرد و گفت: برنامه ششم توسعه را در دستور کار داریم؛ اکنون با توجه به تدوین بودجه سال 94، زمانی است که باید با هماهنگی نمایندگان مجلس بتوانیم خواسته های همدان را در لایحه بودجه داشته باشیم تا ضروریات استان لحاظ شود.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه سازمان ها به صورت موردی برنامه های خود را به وزارتخانه ها اعلام کنند، افزود: سازمان ها مسائل زیربنایی و پروژه ها را به نمایندگان مجلس و وزارتخانه های مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان خبر داد استخدام 210 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در همدان

استاندار همدان خبر داد استخدام 210 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در همدان